Menu na jednotlivé dny se může v průběhu týdne lehce změnit. Dáváme si maximálně záležet na čerstvosti a kvalitě našich surovin. Proto, když některá ze surovin od našich dodavatelů nesplňuje tato kritéria, snažíme se co nejrychleji reagovat a jídelníček upravíme.
Shromáždili jsme odpovědi na vaše nejčastější dotazy, abyste měli všechny potřebné informace na jednom místě. Pokud vás zajímá cokoliv dalšího, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám vše vysvětlíme a pomůžeme s výběrem.
Pokud jedete na dovolenou, můžete si svůj odběr dočasně pozastavit a obnovit ho po svém návratu.
Rozvoz
V jakých časech probíhá doručování? Mohu si vybrat časové okno?
Doručujeme Neděle, Úterý a čtvrtek od 8:30 do 14:00. Snažíme se vyjít vstříc vašim preferencím, ale konkrétní časové okno závisí na rozvržení našich kurýrů.
Objednávky
Jsou s objednávkou spojeny nějaké skryté poplatky?
Ne, cena, kterou vidíte při objednávce, je konečná a zahrnuje veškeré poplatky (kromě případných speciálních požadavků).
Změny
Je zrušení nebo změna objednávky zpoplatněna?
Změny a storno objednávky jsou možné zdarma do 72 hodin před plánovaným doručením. Po tomto termínu si vyhrazujeme právo účtovat storno poplatek.
Poukazy
V jakých hodnotách jsou dárkové poukazy k dispozici?
Hodnoty dárkových poukazů odpovídají cenám jednotlivých programů, takže si můžete vybrat přesně ten, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám.