Vánoční dovolená 14.12.2024 - 5.1.2025
Více informací
Doprava na všechny objednávky ZDARMA!
Chci si objednat

KRABIČKOVÁ DIETA – smluvní podmínky

VitalFoods se sídlem Na vyhlídce 282, 330 11 Třemošná, IČ: 17803951, DIČ: CZ8252262040 jednající Martou Kubicovou, tel.: +420 602 551 187 , e-mail: info@vitalfoods.cz (dále jen „VitalFoods“)

Klient je fyzickou osobou, mající zájem o pravidelné stravování prostřednictvím nutričně hodnotných potravin. resp. jídel. (dále jen „klient“)

I. Předmět plnění

VitalFoods se na základě uzavřené a účinné smlouvy zavazuje po dobu klientem vybrané varianty v rámci jeho účasti na programu vitalfoods.cz, tomuto připravovat denní sety pěti jídel (zboží), za podmínek sjednaných smlouvou. Klient se zavazuje uhradit VitalFoods v souladu se smlouvou sjednanou odměnu.

Klient se zavazuje k účasti na objednaném programu a uhrazení sjednané částky v souladu se smlouvou.

II. Smluvní povinnosti VitalFoods

a) Předem seznámit klienta s obsahem smlouvy, jakož i s rozsahem zpracování a nakládání s osobními údaji a daty klienta.

b) Zajistit ve dnech pondělí až pátek výrobu pěti jídel na den a jejich distribuci na dohodnuté místo s klientem.

c) V případě, nebude-li mít klient možnost převzít si denní set pět jídel v období jeho účasti v programu vitalfoods.cz, z jakýchkoliv důvodu a nebude o tom VitalFoods informovat nejméně 3 pracovní dny předem (rozumí se před doručením zboží – formou SMS nebo telefonicky na číslo +420 602 551 187, +420 774 251 105 nebo na email – info@vitalfoods.cz) VitalFoods není povinna nahrazovat denní set dodatečně, nebo poskytovat jakoukoliv slevu, nebo situaci řešit jako reklamaci.

d) Zaslat klientovi nejpozději do tří pracovních dnů ode dne účinnosti smlouvy daňový doklad – fakturu prostřednictvím níž je vyúčtováno smluvní plnění (dodávka zboží) VitalFoods ve prospěch klienta na základě smlouvy.

e) Ochránit osobní údaje klienta takovým způsobem, aby nedošlo k jejich zneužití, tj. postupovat při zpracování a nakládání s daty a osobními údaji klienta v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady č. 2016/679 o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR) a přísl. ust. zákona o zpracování osobních údajů.

f) Respektovat a napomáhat výkonu práv klienta vyplývajících z čl. 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22 a 23 GDPR.

g) Účinně řešit jakoukoliv výtku či reklamaci klienta ohledně zboží dodávaného na základě smlouvy. Při případné reklamaci zboží se VitalFoods zavazuje postupovat v souladu s reklamačním řádem.

III. Smluvní povinnosti klienta

a) Uhradit VitalFoods sjednanou cenu za dodávky zboží a dopravu (denních setů pěti jídel) v rámci programu vitalfoods.cz ve výši a způsobem stanovenými závaznými smluvními podmínkami.

b) Klient je povinen přebírat si objednané zboží na stanoveném místě v den a hodinu dohodnutou s VitalFoods.

c) Reklamovat zboží, dodávané VitalFoods na základě smlouvy, v souladu s obecně závaznými právními předpisy a reklamačním řádem.

d) Zajistit vlastními silami a na své náklady likvidaci obalů, ve kterých mu bude denní set pěti jídel (zboží) VitalFoods dodáván.

e) Vždy se řídit návodem na skladování zboží, který je umístěn jako příloha u každého denního balíčku s jídlem.

f) Klient stvrzuje svou objednávkou, že není alergický na žádný druh potravin, nemá žádné zdravotní problémy a je povinen písemně oznámit případné alergie a nemoci.

g) Klient se zavazuje informovat VitalFoods nejméně 3 pracovní dny předem (rozumí se před doručením zboží) o případném přerušení své účasti, nebo vypuštění určitého počtu dní z režimu.

h) Klient je srozuměn s tím, že pro účely plnění smlouvy je VitalFoods oprávněna zpracovávat jeho osobní údaje v nezbytně nutném rozsahu.

IV. Místo dodání zboží a převzetí klientem

a) VitalFoods se zavazuje po dobu trvání této smlouvy, dodávat zboží k převzetí klientem na předem sjednané místo a v předem sjednaný čas.

b) V případě, že klient požaduje změnu času doručení zboží nebo změnu doručovacího místa (adresy) je povinen tuto skutečnost VitalFoods ohlásit nejpozději 3 pracovní dny předcházejícího dni doručení zboží formou SMS nebo telefonicky na číslo +420 602 551 187, +420 774 251 105 nebo na email – info@vitalfoods.cz. Méně než tři pracovní dny předem není již možné změnit ani čas doručení, ani místo doručení. VitalFoods není povinna nahrazovat denní set dodatečně, nebo poskytovat jakoukoliv slevu.

c) VitalFoods nenese odpovědnost za ztrátu zboží při jeho předání.

V. Cena zboží, způsob její úhrady klientem

1) Cena zboží dodávaného VitalFoods klientovi v rámci programu vitalfoods.cz se skládá ze dvou pohyblivých položek:

a) cena za zboží – odvíjí se od režimu a druhu zboží – aktuální ceník je vždy uveden u daného programu.

b) cena za doručení – ceník je uveden u daného programu.

c) mimo území daného města – kdy cena se sjednává individuálně s klientem.

Konečná cena režimu vitalfoods.cz je součet obou položek – tato cena je cenou úplnou a konečnou. O její přesné výši bude klient informován formou vystavení potvrzení objednávky – daňový doklad.

2) na jednu objednávku je možné uplatnit pouze jeden slevový kupón. Slevy nelze sčítat.

3) forma úhrady.

a) Bezhotovostní platba – bezhotovostním převodem přes platební bránu GoPay.

b) Hotovostní platba – hotově při převzetí

4) Vznik nároku na čerpání zboží klientem pokud bude částka připsána na účet do čtvrtka daného týdne, od pondělí následujícího týdne, je klient oprávněn odebírat objednané zboží a VitalFoods vzniká povinnost dodávat klientovi zboží v souladu s těmito smluvními podmínkami.

VI. Doba trvání smlouvy

Smlouva vstupuje v platnost a nabývá účinnosti dnem potvrzením klientovi objednávky VitalFoods.

VII. Způsoby zániku smlouvy

Smlouva zaniká následujícími způsoby:

a) písemnou dohodou smluvních stran;

b) uplynutím doby, na kterou byla sjednána, pokud se obě strany nedohodnou na prodloužení čí další objednávce zboží a to i s případným přerušením čerpání zboží klientem na dobu maximálně 6 měsíců.

c) neuhrazením sjednané ceny klientem ve lhůtě její splatnosti. Při zániku smlouvy neuhrazením ceny klientem není dotčen nárok vitalfoods.cz na úhradu ceny dodaného zboží a ceny za doručení za zboží objednané a nevyzvednuté zboží klientem v místě dodání zboží.

d) odstoupením klienta od smlouvy v souladu s reklamačním řádem. Klient je povinen odstoupení od smlouvy oznámit VitalFoods písemnou formou, když odstoupení je účinné ke dni prokazatelného doručení oznámení o odstoupení od smlouvy.

VIII. Závěrečná ujednání

Veškeré podmínky smlouvou včetně jejích všech příloh výslovně neupravené se řídí obecně závaznými právními předpisy, zejména pak ustanovení občanského zákoníku, v platném znění.

Klient podpisem této smlouvy výslovně prohlašuje, že byl před uzavřením této smlouvy předem seznámen s jejím úplným zněním včetně znění reklamačního řádu. K obsahu smlouvy a smluvních podmínek nemá žádných výhrad. Akceptací této smlouvy považuje veškeré smluvní podmínky za závazně mezi ním a VitalFoods sjednané.

Smluvní strany závěrem prohlašují, že tato smlouva je uzavřena určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, když svobodu projevu své vůle stvrzuje klient podpisem této smlouvy.

Platnost podmínek od 1.12.2023


Reklamační řád

Preambule

Reklamační řád upřesňuje postup klienta a dodavatele – VitalFoods se sídlem Na vyhlídce 282, 330 11 Třemošná, IČ: 17803951, DIČ: CZ8252262040 (dále jen dodavatel), v případě, že přes veškeré úsilí dodavatele o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně klienta oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady dodaného zboží.

I. Prevence

Klient před závazným vybráním nabízeného zboží včetně jeho dodávky, vezme v úvahu účelnost jím objednaného zboží, výši ceny a podrobně se seznámí se závaznými smluvními podmínkami dodavatele.

Po celou dobu užívání dodaného zboží je nutné, aby klient věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží, zveřejněných na webové prezentaci dodavatele www.vitalfoods.cz. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující trvanlivost zboží, jako např. uskladnění a ohřev, užívání zboží k nevhodnému účelu apod.

II. Základní podmínky reklamace zboží

Vyskytne-li se u dodaného zboží v záruční době vada, má klient právo tuto vadu reklamovat. Vadou dodaného zboží se rozumí změna vlastností zboží, jejíž příčinou je použití nevhodných nebo nekvalitních surovin, z nichž je zboží vyrobeno, obalového materiálu zboží, prošlá expirační doba (minimální doba trvanlivost) zboží ke dni jeho dodání klientovi. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku nesprávného používání, nedostatečného nebo nevhodného uskladnění či ohřevu, jeho částečného či úplného spotřebování, v důsledku přirozených změn surovin, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv znehodnocení klientem nebo třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu. Za vadu dodaného zboží nelze současně považovat i tzv. subjektivní nechutnost/nepoživatelnost zboží, pakliže toto vykazuje standardní znaky poživatelnosti, jaké má zboží mít v případě jeho řádného užití, spotřeby.

Uplatní-li klient právo z odpovědnosti za vady dodaného zboží rádným způsobem, je dodavatel povinen oprávnění reklamace rozhodnout ve lhůtě do tří pracovních dnů.

Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží dodané kompletně a současně je-li prokázán nákup reklamovaného zboží u dodavatele.

III. Místo a způsob uplatněné reklamace zboží

Klient musí uplatnit reklamaci písemně v provozovně dodavatele. V písemném oznámení musí klient dostatečně popsat rozhodné skutečnosti, na jejichž základě reklamaci zboží uplatňuje. Současně je klient povinen dostatečně prokázat existenci okolností, opravňujících jej k důvodné reklamaci dodaného zboží.

Dodavatel je povinen písemně potvrdit klientovi, kdy právo z odpovědnosti za vady zboží uplatnil, údaj o způsobu řešení reklamace a o době jejího trvání.

IV. Lhůty pro uplatnění reklamace zboží

Právo z odpovědnosti za vady zboží musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada zboží vyskytla. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může být důvodem k odmítnutí reklamace. Záruční doba zboží je 24 hodin a začíná běžet ode dne převzetí zboží klientem.

V. Bližší specifikace pojmu zboží a vada zboží

Za zboží je považován každý denní set pěti jídel, tj. set nutričně vyvážených pěti pokrmů, určených k okamžité konzumaci v souladu s podmínkami programu vitalfoods.cz. Za vadu zboží se považuje zejména neúplnost (nekompletnost) denního setu pěti jídel a takový stav, který odporuje obecně závazným předpisům na úseku ochrany spotřebitele a hygieny, jakož i hygienickým normám. Za vadu zboží se dále považuje nedostatečná, avšak garantovaná, hmotnost (gramáž). Tolerované odchylky jsou 300kJ energetické hodnoty na gramáž jídla.

VI. Závěrečná ustanovení

Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění zákona č. 643/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, jakož i dalších obecně závazných prvních předpisů.

Dodavatel je oprávněn tento reklamační řád kdykoliv dle svého uvážení, avšak v souladu s obecně závaznými právními předpisy, měnit či doplňovat. Práva a povinnosti dodavatele a klienta se však řídí zněním reklamačního řádu platného v okamžiku řádného uplatnění reklamace zboží klientem.

Platnost reklamačního řádu od 1.12.2023


Úvodní stránka Shop Košík Účet
Váš košík(0)

V košíku nejsou žádné programy. V košíku nejsou žádné programy.